وست‌ بروم 5 – منچستریونایتد 5:وداع به سبک سر الکس

وست‌ بروم 5 – منچستریونایتد 5:آدرنالين ! پايان متفاوت سرالكس!

آخرین دیدار سر الکس فرگوسن حیرت‌انگیز بود و تماشایی. منچستریونایتد برد درخشان 5 بر 2 در خانه وست‌بروم را با تساوی 5 بر 5 عوض کرد!

به این ترتیب دوران 39ساله مربی‌گری سر الکس به پایان رسید و او را دیگر روی نیمکت نخواهیم دید. این 1500امین و آخرین مسابقه فرگوسن در دوران یونایتد بود. روبین ون‌پرسی هم گل سی و یکم خود را به ثمر رساند.

پیش از مسابقه، دو تیم به احترام فرگوسن ایستادند و او را تشویق کردند. طرفداران هر دو تیم ایستادند و برایش دست زدند. او هم به سمت همه دست تکان داد، از جمله خانواده‌اش. طرفداران روی پلاکاردهایی نوشته بودند: «برای 26 سال تو دنیا را به ما دادی». همچنین پل اسکولز در 718امین و آخرین دیدارش با پیراهن یونایتد حضوری 26دقیقه‌ای داشت و در همان زمان هم تکل‌های محکمی زد!

یونایتد با ترکیبی متفاوت به میدان رفته بود و وین رونی هم با وجود آن که همسرش قرار است فرزند دومشان را به دنیا بیاورد با تیم سفر کرده بود، اما روی نیمکت نشسته بود.

یونایتد در همان دقیقه 6 به گل رسید. سانتر دقیق خاویر ارناندس را شینجی کاگاوا با سر به گل تبدیل کرد. سه دقیقه بعد بود که یونایتد از عرض زمین استفاده کرد. این بار آنتونیو والنسیا به پیش تاخت و سانتر او را اولسون وارد دروازه خودی کرد.

گل سوم را الکس بوتنر به ثمر رساند. او در دقیقه 30 پاس زیبای تام کلورلی را گرفت و با پای چپ آن را به گل تبدیل کرد.

وست بروم داشت تحقیر می‌شد اما جیمز موریسون یک گل برای آنها در دقیقه 40 زد. او از فیل جونز پیشی گرفت و توپ را وارد دروازه کرد.

روملو لوکاکو در دقیقه 50 فاصله را به حداقل رساند. شوت دقیق او از گوشه محوطه جریمه امید را به اردوی وست بروم برگرداند. یونایتد بلافاصله دو گل زد و فاصله را به سه گل برگرداند. روبین ون‌پرسی و چیچاریتو این دو گل را در دقایق 53 و 63 زدند. اما لوکاکو در دقیقه 81 بازی را 5-3 کرد. یوسف مولومبو در دقیقه 81 گل چهارم را زد و لوکاکو در دقیقه 86 با ضربه‌ای تماشایی بازی را به تساوی کشاند و گل هفدهم خود در این فصل را زد.

به این ترتیب سر الکس فرگوسن که همیشه در دقایق پایانی می‌برد در آخرین دیدار خود تجربه کرد که رقیبان مقابل یونایتد چه کشیده‌اند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392 ا 22:48 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.